Taa mun yskani on paska, net kun kuulee tietaa. Elenan hostelissa oli taas teetarjoilua. Seka henkilokunta etta kiva saksalaisnaapuri niita kuppeja mulle kantoi. Naapurihuoneen iloisella Marylla oli apu kun olin valitellut unettomuutta. Ota tosta nappi mutta jos se sut tappaa ala syyta mua. Lupasin etta kuluttajavastuuhommat raukeaa jos tasta mennaan kanttuvei.Kun kolme paivaa on mennyt unitta niin se naapurinkin reseptilaake alkaa kiinnostaa.Sen nappasin ja kohta laks. Eipa aikaakaan kun lensin tahden selassa ja otin sakarasta kiinni.Simpsons elokuvan boobsladyn tissit heilu mun naaman edessa kun jahdattiin tahdenlentoja silmat teevadin kokoisina.

Jossain vaiheessa sielta tultiin alas.tahti laskeutui natisti, laski mut kyydista, vinkkas silmaa ja lahti jatkamaan matkaa. farmaseutin poikana pitais kylla olla edes vahan tajua mita nappaa mita ei. no ainakin sain pitkasta aikaa unet, ja aika villit sellaiset.

Costa Rica on nayttanyt vahan harmaamman puolensa, satelee. Mutta lampoa kuitenkin riittaa